Cartier świętuje 100-lecie kolekcji Trinity wystawą pop-up w Miami
We współpracy z Cartier
Skorzystaj ze złotej okazji – zanurz się w kolekcji Trinity firmy Cartier i jej nieprzemijającym wpływie na immersję w Design District [dzielnica designu] w Miami podczas targów sztuki Art Basel.
Po premierze sto lat temu pierścień Trinity Cartiera zmienił parametry tradycyjnego wzornictwa biżuterii. Zaprojektowany w 1924 roku przez Louisa Cartiera pierścień unikał wymyślnych kodów, zamiast tego stworzył czystą formę złożoną z trzech splecionych obrączek, po jednej z żółtego złota, różowego złota i platyny. Jego rocznica jest jedną z tych, które Cartier uczcił w wielkim stylu, a obchody na całym świecie podkreślają kulturowe i projektowe znaczenie kolekcji Trinity.
Po rozpoczęciu obchodów wydarzeniami w Nowym Jorku, Londynie i Paryżu, dom mody zorganizował wydarzenia w Szanghaju, Singapurze i Tokio, a całoroczną imprezę zamknął angażującym wydarzeniem pop-up w Design District w Miami w dniach 4–8 grudnia 2024 roku.
Eksplorując historię kolekcji Trinity, ta ostatnia wystawa składa się z pięciu przestrzeni, z których każda odnosi się do jednego wątku jej historii. Odwiedzający odkryją Trinity w kontekście, od zainteresowania kulturowego roznieconego przez miłość artysty Jeana Cocteau do kolekcji, który był nią tak zauroczony, że w latach 30. nosił pierścionki Trinity ułożone podwójnie na małym palcu, po ukłon w stronę miejsca kolekcji w kulturze popularnej. Odwiedzający są również zaproszeni do eksploracji znaczenia samej liczby trzy i tego, jak stała się ona synonimem designu Cartiera w całej historii domu.
Gdzie indziej inne ikony designu Cartiera znalazły się w centrum uwagi, z wystawą biżuterii i przedmiotów z kolekcji Cartier, fachowo wyselekcjonowanej rodziny składającej się z ponad 3000 wyjątkowych elementów. Można również przyjrzeć się bliżej złotu użytemu w kolekcji Trinity, a także przymierzyć samą biżuterię.
Cartier dodatkowo świętuje stulecie, przedstawiając na nowo interpretację kolekcji, wypuszczając nową serię elementów Trinity. Pięć nowych iteracji nawiązuje do klasycznych kodów Cartiera, aby uzyskać zabawne ujęcie kultowej biżuterii, z przeplatającymi się motywami zwierzęcymi, co stanowi ukłon w stronę charakterystycznej estetyki domu Cartier. Tutaj pantera, tygrys i wąż zostały opracowane na nowo w szlachetnych materiałach, z nowymi elementami, w tym pojedynczym kolczykiem i pierścionkiem na dwa palce, wprowadzonymi teraz wyłącznie w Ameryce Północnej na stronie Cartier.com, a które zostaną wydane na całym świecie 1 lutego 2025 roku.
TRINITY 100 IMMERSIVE EXPERIENCE
[doświadczenie zanurzenia ]
W MIAMI DESIGN DISTRICT
4–8 grudnia
To doświadczenie zanurzenia świętuje 100 lat uniwersalnej ikony Cartiera. Podróż przez historię Trinity, legendę biżuterii.
MIAMI DESIGN DISTRICT
23 NE 41ST STREET
HISTORIA IKONY
Odkrywając wszystkie aspekty ikony, zanurz się w dziedzictwie, które czyni Trinity legendą designu od stulecia. Od przestrzeni poświęconych jej ukochanym użytkownikom, po sposób, w jaki liczba trzy powtarzała się w kreacjach domu Cartier, a także ostatnie nowości. Doświadcz miłości, uniwersalności i historii miejsca Trinity w historii Cartier.
WSZECHŚWIAT TRINITY
Trinity odważyło się wykorzystać najbardziej kreatywne style i materiały, wciąż na nowo się odradzając. W bransoletce lub pierścionku, klasycznym lub z diamentami, każde dzieło Trinity wplata się w strukturę kodów stylu domu Cartier.
ODKRYJ KOLEKCJĘ
Przez 100 lat Trinity łączyła swoje pierścienie, symbolizując nieskończone połączenie. Jest to przesłanie uniwersalności, którym Cartier postanawia dzielić się przez cały rok. Świętowanie Trinity to świętowanie Cartier.